niedziela, 30 września 2012

Zawieszka i kilka innych spraw...

Wybaczcie, że długo nie pisałam... straciłam wenę, kompletnie. Narazie zawieszam bloga, żeby nie robić wam nadziei, a potem rozczarownia. Mam nadzieję, że niedługo wrócę :)
A teraz kilka innych spraw, dla tych, co lubią oglądać na Youtube rzeczy związane z Królem Lwem zapraszam na mój kanał! Jego nazwa to "DisneyFilmsFan". Zapraszam was też na mojego nowego bloga o lwicy Satal - tak, tej lwicy której autorką jest Malaika4. Polecam też jej deviantart. A co do komków od Afry, to możesz je dać na bloga o Satal. Pa!

9 komentarzy:

  1. Szkoda że zawiesiłaś, przeczytałam wszystkie posty od początku i strasznie mi się podobały :)
    Wpadnij czasem na mojego bloga : http://krollew-dalszelosy.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wrócisz do pisania, bo Twój blog jest świetny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale tu ślicznie!
    zapraszam do mnie
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lol bo zwieszasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy w końcu napiszesz? Niedługo minie 4 miesiące a tu nic;( Nie chcę, abyś usuwała ten blog, bo jest niezły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libester Blog Award.
    Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie piszesz już tu nic, blog był super. Mam nadzieję że kiedyś powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yyhhh... Dopiero tu trafiłam i już... Blog zawieszony! Czemu ja mam takie szczęście? Gdzie bym nie weszła to blog zawieszony.
    No cóż... szkoda, bo naprawdę fajnie się zapowiadało.
    Mam nazieję, że jednak kiedyś wrócisz.

    Ps. Szkoda, że nie podałaś linku do tego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń