niedziela, 22 lipca 2012

Nowy blog!

Założyłam nowego bloga... o Kopie! Tak, Kopa to jeden z moich ulubionych bohaterów i serdecznie zapraszam! Nie, nie martwcie się, nie usunę, nie porzucę, nie zawieszę TEGO bloga, który zyskał już sobie troszkę fanów (no, może fanów troszkę za mocno powiedziane, ale komentujecie bloga regularnie). A tu macie link: http://krol-lew-historia-kopy.blogspot.com/                      
Jeszcze raz zapraszam, a tu taki rysunek (mój, robiłam w gimpie):
(Kliknij, aby powiększyć)
Wiem, troszkę koślawo wyszła ta Uru, ale to już zawsze coś. Ten obrazek chciałabym "podarować" Ember (w ramach wdzięczności za avek) i balonowej_56 (za to, że jako pierwsza skomentowała bloga). Te osoby mogą sobie wkleić ten obrazek na swoje blogi. Nie żebym tutaj wywyższała te osoby, ale zasłużyły sobie na niego. Dzięki balonowa_56, dzięki Ember!

4 komentarze:

  1. Zaraz wpadnę na tego bloga. :) Bardzo ładna Uru 9/10. Masz może konto na Deviantart?

    Obydwa blogi dodaje do poleconych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, zapomniałam o tym, ma deviantart. Nie jest związany tylko z królem lwem, ale wart wpaść. Tu jest link jak chcesz: http://shirafan.deviantart.com/

      Usuń
  2. Świetny rysunek ;) 8/10 Ja również wpadnę na bloga o Kopie, bo jestem strasznie ciekawy jego historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo.
    Obrazek jest przepiękny ^^

    OdpowiedzUsuń